NAJČASTEJŠIE OTÁZKY NA NÁŠ OBCHOD

null

Kde všade je možné doručiť výšivku šitú srdcom?

Naše vyšívané produkty doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty, vrámci celej SR. V okrese Detva Vám vieme objednávku doručiť aj osobne. Ak by ste mali záujem poslať balík do CZ alebo zahraničia, napíšte nám prostredníctvom e-mailu info@vysivanieborakova.sk

Aké sú možnosti platby v obchode?

Platbu môžete uskutočniť jedným z niekoľkých spôsobov, uvedených na konci nákupného košíka. Na výber je možnosť zaplatiť platobnou kartou VISA alebo MASTERCARD, platobnými tlačidlami, dobierkou alebo platbou vopred na účet.

Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadom možnosti platby v našom obchode, kľudne nás emailom na info@vysivanieborakova.sk alebo telefonicky na +421 918 887 655.

Posielate tovar aj na dobierku?

Áno, posielame ho starostlivo zabalený poštovým kuriérom na Vami uvedenú adresu. Bližšie informácie o zásielke si viete pozrieť v sekcií STAV OBJEDNÁVKY.

Ako vybrať správnu veľkosť trička?

Pri všetkých našich tričkách najdete infografiku s rozmermi veľkostí, ktoré máme k dispozícií. Ak by Vám zvolená veľkosť nesadla, tričko sa dá bez problémov do 14 dní vymeniť. Viac info v Dôležitých informáciách alebo vo Všeobecných obchodných podmienkach, uvedených v spodnej časti e-shopu.

Ako môžem prať výšivky na textíliách?

Starostlivosť je uvedená pri jednotlivých produktoch, ale niet sa obávať toho, že by výšivka vybledla, alebo pustila farbu. Používame kvalitné nemecké nite, ktoré vydržia pranie do 90 stupňov. Krojové súčasti ak sú z bavlny, odporúčame prať do 40 stupňov, súčasti zo súkna je vhodné zveriť do rúk odborníkom v čistiarni, nakoľko sa súkno prať nesmie.

Čo keď mi nesedí veľkosť?

Zakúpený produkt, ak sa nejedná o zhotovenie podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, je možné vrátiť alebo vymeniť za inú veľkosť, bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Aké sú podmienky vrátenia tovaru?

Tovar je potrebné zaslať nepoužívaný a neznehodnotený, na adresu sídla predávajúceho doporučene a poistený (predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy). Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Formulár a viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Koľko trvá vyšitie individuálnej výšivky?

Je to dosť individuálne. Záleží od zložitosti vzoru na programovanie, podľa počtu stehov a celkového objemu objednávky. Zároveň je dôležitý aj na aktuálny dopyt. Pred folklórnymi festivalmi, či Vianocami a inými väčšími sviatkami je počet objednávok vyšší, čo môže mať za následok, že doba dodania sa môžu trochu predĺžiť.

Vyšívate aj pre firmy?

Áno, takmer polovica našich zákazníkov patrí do B2B sektora. Dokonca sme vytvorili aj samostatnú podstránku na našom e-shope, čisto pre veľkoodberateľov. Kde zástupcovia firiem nájdu bližšie informácie aj s kontaktnými údajmi a formulárom.

NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?

null

Ak ste medzi našimi najčistejšími otázkami a odpoveďami nenašli to čo by vás zaujímalo, môžete nám poslať vašu otázku prostredníctvom nasledujúceho formulára a my sa budeme snažiť vám odpovedať čo najskôr.

 

Pošli otázku